YAZILAR

4 Mayıs 2013 Cumartesi

Müşterilerin Kurumsal İmaj Algısının Müşteri Bağlılığı Üzerinendeki Etkisi: Hizmet Sektöründe Bir Araştırma

by karamanni  |  in add at  13:09:00

Özet
Çalışmada, kurumsal kimliğe bağlı olarak olu an kurumsal imaj faktörleri ve müşteri bağlılığı faktörleri ele almaktadır. kuruda, müşterilerin kurumsal imaj algısının müşteri bağlılığı ile olan ilişkisinden söz edilmektedir. bununla birlikte, müşterilerin kurumsal imaj algısının müşteri bağlılığı ile olan ilişkileri/etkilerini ortaya kaymayı amaçlayan bir araştırma yer almaktadır. tur operatörlüğü sektöründe faaliyet gösteren iletmelerden birinin Türkiye genelindeki tüm acentalarından gerçekleştirilen araştırımada, müşterilerin kurumsal imaj algısının müşterileri bağlılığını ile ona ilişkisin ortaya konulmaya çalışılmıştır.
Sonuçlar, müşterilerin kurusal imaj algısı ile müşteri bağlılığı arasında istatiksel olarak anlamlı bir ilişkinin ola<duğunu göstermiştir. bu ilişkinin yanı sıra müşterilerin kurusal imaj algısının müşteri bağlılığı üzerinde istatiksel olarak anlamlı etkisi de olduğu belirtilmiştir.

0 yorum:

Proudly Powered by Blogger.