YAZILAR

6 Mayıs 2013 Pazartesi

HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜLEBİLİR Mİ?

by karamanni  |  in add at  09:42:00

Özet
Küreselleşme ve bilgi teknolojilerinin hızla gelişmesi hizmet sektöründe yer alan firmaları derinden etkilemektedir. firmalar birbirine karşı rekabet avantajı sağlayabilmek, etkinliklerini arttırabilmek için yoğun çaba göstermektedir. hizmet sektörü kendi içinde sürekli gelişme gösterirken, imalat sektörü içinde hizmet rekabet avantajı getiren önemli bir faktör olarak ortaya çıkmaktadır. Hizmet kalitesinin önemi gün geçtikçe artmaktadır. bu alanda yapılan çalışmaların da buna paralel olarak arttığı görülmektedir. artan önem, hizmet kalitesinin etkin şekilde ölçülmesi gerekliliğini ortaya çıkarmıştır. Ölçmediğini daha iyi hale getiremezsin değişinden etkilenen hizmet sektörü de hizmet kalitesini daha etkin bir şeklilde ölçmeye çalışmaktadır.
 

0 yorum:

Proudly Powered by Blogger.