YAZILAR

22 Şubat 2013 Cuma

ISO 10002 Belgesi Neden Alınır?

by karamanni  |  in 10002 at  17:07:00

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi;

• Şikâyetçiye açık ve sorumlu bir şikâyetleri ele alma prosesine erişme imkânını sağlayabilir.• Kuruluşun, şikâyetleri tutarlı, sistematik ve sorumlu bir şekilde şikâyetçiyi ve kuruluşu tatmin edecek tarzda çözme kabiliyetini arttırabilir,• Kuruluşun eğilimleri, tanımlama ve şikâyetlerin sebeplerini ortadan kaldırma kabiliyetini arttırabilir ve kuruluşun çalışmalarını iyileştirebilir,• Kuruluşa şikâyetlerin çözülmesi ve personeli müşteri ile çalışmadaki yeteneklerini iyileştirme konusunda teşvik edilmesi için müşteri odaklı bir yaklaşım geliştirmede yardım edebilir,• Şikayetleri ele alma proseslerini, şikâyetlerin çözümünü sağlar.Faydaları:

• ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi ile Müşteri Odaklı Yaklaşım• ISO 10002 ile Müşteri Memnuniyetinin Artması• ISO 10002 sistemi ile Müşteri Elde Tutma Maaliyetlerinde Azalma• ISO 10002 ile Sürekli İyileştirme• ISO 10002 Belgesi ile Kuruluş İtibarının Artması

0 yorum:

Proudly Powered by Blogger.