ISO 10002 Standardı, sistemin kurulması ve dokümante edilmesi için gerekli genel kuralları tanımlar. Bir ürüne veya kuruma ait değildir. Tüm sektörlere uygulanabilir. Bu nedenle firma veya kurum , kendi sektörüne göre standardı uygulamak zorundadır.ISO 10002 Standardının firma veya kuruma adapte edilmesi; yapısına, personel sayısına, fonksiyonel durumuna ve yönetiminin inanmasına bağlı olarak uzun veya kısa zaman alabilir. Ayrıca sistem kurucunun (firma veya kurum içinden bir personel veya personel grubu ya da danışman kuruluş olabilir) konuya vakıf ve disiplini de süreyi etkiler.
YAZILAR
-
▼
2013
(
295
)
-
▼
Şubat
(
18
)
- Etkili şikayet yönetiminin sağlayacağı yararlar ne...
- Müşteri Şikayet Kanalları
- Şikayet Davranışında Bulunan Müşteri Tipleri
- Müşteri Şikayet Düzeyleri
- Müşteri neden şikayet davranışında bulunur?
- Müşteri şikayet davranışı
- Vanilyalı Dondurma!
- Şirketlerde, Şikayet Yönetimine Verilen Önem
- ISO 10002 Belgesi Neden Alınır?
- ISO 10002 Belgesinin Süresi Var mıdır?
- ISO 10002 Belgesi Nereden Alınır?
- ISO 10002 Belgesi Ne Kadar Sürede Alınır?
- ISO 10002 Belgesi Nasıl Alınır?
- ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi
- Şikayet Bir Fırsat Olabilir mi?
- Sosyal Medya’da Şikayet Yönetimi Neden Önemlidir?
- Şikayet Yönetimi nedir? Örneklerle Etkin Şikayet ...
- Şikâyet Yönetim Süreci Sonrası Memnuniyeti Etkiley...
-
▼
Şubat
(
18
)
22 Şubat 2013 Cuma
Proudly Powered by Blogger.
0 yorum: