Küreselleşmenin sonucu olarak rekabetin arttığı, ürünlerin yaşam sürelerinin kısaldığı ve ürünler arasındaki farklılıkların azaldığı bir ortamda müşteriler tercih yapmak, kurumlar ise başarılı olmak için ürün ya da hizmetlerde fark yaratacak ve kendilerine değer katacak bazı standartlar aramaktadırlar. Günümüzde eğer faaliyet gösterilen pazarda müşteriler için bir değer yaratılmazsa, yapılan çalışmaların başarılı olması mümkün değildir. İşte değer ekonomisinin öneminin artmasıyla,
günümüzde halkla ilişkiler çabalarının önemli hedeflerinden biri, kuruma ve hedef kitlelere değer yaratacak faaliyetlerde bulunmak olmaktadır. Büyük değişimlerin ve mega rekabetlerin yaşandığı iş dünyasında bir halkla ilişkiler çalışması olarak kurum itibarı, hedef kitlelere değer sunarak, rekabet üstü olmak için etkili bir yoldur. Bunun için öncelikle bir kurum kimliği oluşturulması, oluşan kurum kimliğini hedef kitlelere ileterek güçlü bir kurum imajı ve bu yolla olumlu bir kurum itibarı yaratılması gerekmektedir.
YAZILAR
-
▼
2013
(
295
)
-
▼
Ağustos
(
13
)
- Nasıl Bir İş Yerinde Çalışmak İstersiniz?
- Marka Yönetmek Kimin İşidir?
- Siz Müşterinize Hangi Deneyimi Yaşatıyorsunuz?
- Tüketici Eğlenmek, Uyarılmak, Kalbine Dokunulmak İ...
- Şirketin İtibarı, Toplumun Verdiği Kanaat Notudur
- Özür Dilemek De Teşekkür Etmek De İnsanı Yüceltir
- Marka Elçileri
- KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ
- Kurumsal İtibar Ölçümünde Kişiselleştirme Metaforu
- KRİZDE İTİBARIN YÖNETİLMESİ
- İTİBAR YÖNETİMİ DEĞER YARATAN BİR HALKLA İLİŞKİLE...
- KURUMSAL İTİBAR RİSKİ YÖNETİMİ: HALKLA İLİŞKİLERİN...
- Kurumsal İtibar Araştırması sonuçlandı
-
▼
Ağustos
(
13
)
1 Ağustos 2013 Perşembe
İTİBAR YÖNETİMİ DEĞER YARATAN BİR HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMASI OLARAK İTİBAR YÖNETİMİ
by karamanni | 
in itibar
at 17:01:00
Proudly Powered by Blogger.
0 yorum: