satıcılık sadece teknikleri öğrenmek ve onları uygulamadan ibaret değildir. Sadece bu tekniklerle ilgilenmek, müşterileriniz kendilerini yönlendiriliyor gibi hissetmelerine yol açar.(Rona s.119).satış tekniklerinin dürüstlük ilkelerine uyması gerekmektedir. Müşterileriniz için bir değer yaratmak ana hedefiniz olmalıdır. Onların istek ve ihtiyaçlarını anlayana kadar fiyattan satıştan ve sunumdan bahsedilmemesi gerekmektedir. Ayrıca onları anladığınızı, onun ihtiyaçlarına cevap vermek, problemlerini çözmek için orada bulunduğunuzu ona hissettirmelisiniz.
Satmanın en iyi yolu müşteri odaklı çözümler hedefiniz olmalıdır. Müşteri odaklı satışta
insanların ilgilendikleri konulardan konuşarak ilgi uyandırmak
gereksinimleri, hedefleri, öncelikleri ve kişisel kazançları ortaya çıkarmak
müşteri odaklı çözüm üretmek(Cullen J.s.41)
Müşteri odaklı satış olası müşterilerin satın aldıkları ürünlerin ya da hizmetlerin tam karşılığını alabilecekleri tek yoldur. Ve satın almayı bağlı bir müşteriye çevirmenin tek yoludur. Bu satış yolu, fiyat indirim uygulamasından çok daha etkilidir.
Müşteri odaklı satışın kalbi etkili bir satış görüşmesidir. Satıcılar çeşitli yöntemlerle, müşterinin ihtiyaçlarını, arzularını, umutlarını ve amaçlarını öğrenmek için nasıl bir araya getirmesi gerektiğini bilmelidir. Bu tür çözüm üretmeye zaman ayırmanız müşteriyi memnun etmenizin tek yoludur. Ayrıca bu sizi sıradan satıcılardan ayıracaktır.bunları yapmadığınız takdirde ne kadar çaba gösterirseniz gösterin başarılı olamazsınız.
http://www.forumpaylas.net/halkla-iliskiler-turizm/38173-musteri-memnuniyeti-halkla-iliskiler.html
YAZILAR
-
▼
2013
(
295
)
-
▼
Haziran
(
18
)
- Tüketici nasıl şımardı?
- Perakendede kadın
- İş öncesi eğitim ve İlişkilerin sorumluluğu
- Müşteri Beklentileri mi? Müşteriyi Beklemek mi?
- Müşteri Ne Kadar Bekler?
- Müşteri Sizden Gerçekte Neler Bekler?
- OYUNA DAYALI REKLAM
- İNTERNET REKLAMCILIĞI
- PAZARLAMA İLETİŞİMİ
- İşletmelerde iletişim ilkeleri
- Müşteri Odaklı Satış
- Müşteri Odaklı Kalite
- Müşteri Hizmeti
- Müşteri İlişkileri Stratejisi
- Müşteri Değeri
- MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
- Bir oyun... Adı: Kriz Yönetimi
- TURİZMDE 40 YIL VE KRİZ YÖNETİMİ
-
▼
Haziran
(
18
)
27 Haziran 2013 Perşembe
Müşteri Odaklı Satış
by karamanni |
in pazarlama
at 08:46:00
Related Posts
Proudly Powered by Blogger.
0 yorum: